מוניות לנתב"ג מתל אביב ואיזור המרכז

אנחנו חברת מוניות מובילה המתמחה בהסעות לנמל התעופה בנתב"ג. אנו מציעים שירותי הסעות אמינים ונוחים לשדה התעופה בן גוריון בין השעות 13:00 בצהרים עד 04:00 בבוקר.

נהגי מוניות מקצועיים ומנוסים שידעו להביא אתכם בבטחה ובנוחות לנתב"ג.
רכבים מפוארים, מאובזרים ונקיים, המספקים לכם את השקט הנדרש בדרככם במונית לנמל התעופה.
גמישות וזמינות מלאה - אנחנו פה כדי לשמש אתכם גם במעמדי דחיית טיסה, שינויים בתוכנית הנסיעה או כל דבר אחר שיכול להתרחש במהלך הנסיעה.

איכות השירות שלנו היא ערך ראשון במעלה ולכן אנחנו עובדים בכדי להבטיח לכם חווית נסיעה מושלמת. אנו מתחייבים לספק לכם שירות מקצועי, מהיר ובטוח הכולל ייעוץ לגבי זמני ההגעה לשדה התעופה בהתאם לזמני הטיסה שלכם.

שימו לב:
ניתן להזמין מונית לנתב"ג מתל אביב, רמת גן וגבעתיים ב-150 ש"ח ביום ובלילה כולל 4 אנשים + 4 מזוודות גדולות בטלפון הבא: 052-8927739

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל שאלה, בקשה או בהזמנת הסעה. אנחנו כאן כדי לסייע לכם  ולוודא שטיסתכם לנמל התעופה תהיה חלקה ונעימה.

מטוס נוסעים בואינג 737 על רקע שמיים כחולים



כמובן שאנחנו מודים לכם על שבחרתם להשתמש בשירותי מוניות לנתב"ג ואנו לא לוקחים אתכם כמובן מאליו - למעשה, אנו מקנים תשומת לב לכל פרט ופרט כדי להבטיח לכם חווית נסיעה חלקה ונעימה. הנה עוד כמה נקודות שעשויות לעניין אתכם:

1. מחירים נוחים ותחרותיים - אנחנו מבינים שהמחיר הוא גורם חשוב בבחירת ההסעה לנמל התעופה בן גוריון. על כן, אנו מציעים מחירים סבירים ומתאימים לתקציב שלכם. אין לכם צורך לדאוג לחישובי שערות או תוספות נוספות - אתם תקבלו את המחיר הסופי והמדויק בעת ההזמנה - בלי טריקים ובלי שטיקים!

2. שירות אישי ויחס אישי - אנחנו מכירים את הצורך להיות נעימים, קשובים ואדיבים ללקוחותינו. צוות הנהגים וצוות התמיכה שלנו יטפלו בכם בסבלנות ויענו על כל שאלה או בקשה שיש לכם. אנחנו דואגים לספק שירות אישי ומקצועי ולהפוך כל נסיעה לחוויה חיובית.

3. זמינות ביום ובלילה -  אנחנו יודעים שהנסיעות לנתב"ג עשויות להתרחש בשעות היום וכמובן גם בלילה. לכן, אנחנו זמינים עבורכם גם בשעות הקטנות של הלילה ובכל יום בשנה על מנת לספק שירות חיוני כל כך בכל זמן ולכל צורך שיש לכם.

4. שירות ייעודי מראש - אנחנו מציעים שירות הזמנת הסעה מראש אפילו כמה שבועות לפני טיסתכם, כך שתוכלו להיות בטוחים שהמונית תחכה לכם במועד הנכון במקום המתאים. פשוט צרו קשר איתנו, תספרו לנו את הפרטים ואנחנו נקבע את ההסעה עבורכם.

5. שירות קבלה בנמל התעופה -  במידה ואתם מעוניינים לשוב הביתה מנתב"ג חשוב לנו לוודא שהתחלת הנסיעה תהיה חלקה ונוחה. לפני הסעתנו, תוכלו לקבל שירות קבלה בנמל התעופה - כלומר הנהג יחכה לכם עם לוח שמציג את שמכם ויסייע לכם עם המזוודות שלכם. זה יחסוך לכם את המטלה המפרכת של מציאת מונית בנמל תוך כדי התמודדות עם מזוודות עמוסות.

6. מגוון אפשרויות נסיעה - ב"מוניות לנתב"ג" אנחנו מבינים שכל לקוח יכול להעדיף סוג שונה של נסיעה. לכן, אנחנו מציעים רכב מנהלים גדול סקודה סופרב שבו ניתן להסיע 4 נוסעים + 4 מזוודות גדולות.

חשוב לציין את את אחת השיטות הפופלריות  של חלק מהנוסעים לנתב"ג שהיא השכמת בני משפחה או חברים באמצע הלילה על מנת שיקפיצו אותכם לשדה התעופה. למה להטריח את קרוביכם לקום באמצע השינה כאשר מחקרים מראים שוב ושוב כמה השינה חשובה לבריאותינו? כמובן שלפעמים גם בחזור מקפיצים את המשפחה שזה לא פחות גרוע.

עדיף להשתמש בשירותי מוניות נתב"ג ולתת לבני המשפחה לישון בשקט, ולשמוח שאתם חוזרים במונית ולא הערתם אותם ב-4 בבוקר. גם לא יהיו לכם יסורי מצפון כל הטיסה למה הערתם את אמא באמצע הלילה. בנוסף לזה גם החנייה יקרה מאד בחניונים השונים בנמל התעופה ואפילו עשויה להגיע ל-80-90 ש"ח ליממה.

יתר על כן, בנסיעה במונית לשדה התעופה בן גוריון אתם יכולים לעשות גם הרבה דברים שלא יכולתם לעשות בנסיעה עם הרכב הפרטי כגון: גלישה במחשב הנייד או בסלולרי , שיחות עסקים חשובות ללא צורך להתרכז בנסיעה בכביש ולסכן את עצמיכם ואת כלל הנהגים. גם אפשר לנוח ולהיות רגועים בשדה ולא לאחר נהיגה מעצבנת ועמוסת פקקים, עדיף להגיע רגועים מאד לנמל התעופה בן גוריון - מצפה לכם המתנה ארוכה של 3 שעות עד הטיסה ופעמים רבות גם תורים ארוכים.

בניינים בתל אביב על רקע שמיים עם עננים



אנחנו מזמינים אתכם לנצל את השירותים המקצועיים והיתרונות הבאים שאנחנו מציעים:

- נוחות ובטיחות: הנהגים שלנו מכירים היטב את הדרך לנתב"ג וישתדלו לספק לכם נסיעה נוחה ובטוחה. תוכלו ליהנות מהדרך במונית לנמל התעופה בנוחות, בלי לדאוג לחנייה או להתמודד עם הרפורמות בתחבורה הציבורית.

- גמישות בזמנים: אנחנו מבינים שהתכניות שלכם עשויות להשתנות, ולכן אנחנו מציעים גמישות בזמני הקבלה וההסעה. אם יש לכם שינויים במערך הטיסות או דחיית טיסה, תוכלו ליצור קשר איתנו ונשדרג את הסעתכם בהתאם.

- חווית לקוח מעולה: אנחנו נותנים מענה מקצועי וידידותי שמתחייב לספק לכם חווית לקוח מעולה. תמיד נשמח לעזור לכם בכל שאלה, בקשה או דרישה שתהיה לכם. אנחנו מאמינים בשירות אישי וביחס אישי כחלק מהמסגרת המקצועית שלנו.

- שירותים נוספים: בנוסף להסעה של מוניות לנתב"ג, אנחנו מספקים גם שירותי הסעות בתוך הארץ, כמו הסעות לכנסים, אירועים, סיורים ועוד. תפנו אלינו עם הדרישות שלכם ואנחנו נשמח לספק את השירות המותאם ביותר.

זיכרו שישנם תקופות של עומס רב ותקופות עם פחות עומס - לכן חשוב להזמין מונית מראש לפחות כמה שעות או אפילו כמה ימים לפני הטיסה.

אנחנו מזמינים אתכם להתנסות בשירותינו ולהזמין מונית לשדה התעופה מתל אביב, רמת גן וגבעתיים במחיר 150 ש"ח ביום ובלילה כולל 4 אנשים ו-4 מזוודות גדולות בטל': 052-8927739