מוניות לשדה התעופה מתל אביב והסביבה

מוניות לשדה התעופה מתל אביב, רמת גן וגבעתיים ביום ובלילה בטלפון הבא: 052-8927739

מבצעים גם נסיעות ומשלוחים לכל חלקי הארץ מתל אביב והסביבה.
יש להזמין את המונית לפחות שלוש שעות מראש להגעה מדויקת בזמנים.

שימו לב: המחיר עבור ההסעה לנמל התעופה מתל אביב והסביבה הוא 150 ש"ח ביום ובלילה.

ניתן לבצע גם הזמנה של מונית גם מאזורים נוספים כמו: צהלה, הדר יוסף, רמת אביב, שיכון דן, מעוז אביב, שכונת המשתלה, תל ברוך ורמת החייל.


שדה התעופה בן גוריון

על מנת למצוא מוניות לשדה התעופה מתל אביב יש לבצע הזמנה באמצעות הרמת טלפון (כדי להזמין מונית, או מספר מוניות) למספר הטלפון שמופיע למעלה - וזה בד"כ פחות קריטי או משמעותי אם אתם נמצאים בתל אביב (או בערים אחרות בגוש דן, כמו גבעתיים, רמת גן, פתח תקווה וכו' - תלוי מאיפה אתם רוצים להגיע לנתב"ג) בשורה התחתונה עליכם פשוט להזמין את המונית בזמן ובשעה שאתם בוחרים.

נתב"ג, ראשי תיבות של נמל התעופה בן גוריון, משמש זה זמן רב כשדה התעופה המרכזי של מדינת ישראל. במקור, הוקם נמל זה בכלל על ידי הבריטים ונקרא על שמו של ראש הממשלה המנוח בן גוריון רק לאחר מותו (ולכן הדבר לא בהכרח קשור ישירות לתחנות המוניות הרבות שניתן למצוא בארץ).

מכיוון שנמל התעופה הוא כה גדול ומרכזי בישראל, ישנם אנשים רבים המחפשים מוניות לנתב"ג, רכבת לשדה התעופה או כל אמצעי אחר שיביא אותם למקום מבוקשם. דבר זה, כמובן, ברוב המקרים אפשרי אך לעתים יש עומס גדול על תחנות המוניות ומוניות השירות כך שהזמנת המונית עלולה להתעכב, אך לרוב סיטואציות כאלה לא קורות. למשל אם תנסו לחפש מונית לשדה התעופה מתל אביב, למשל בסילבסטר יש סיכוי לא קטן שתיתקלו בעומס גדול שלא יאפשר לתחנות המוניות לשלוח לכם מונית כנדרש בזמן סביר.

יש סיכוי גדול שמצב זה יהיה זהה למי שיחפש מונית לנתב"ג מרמת גן, גבעתיים או כמעט כל מקום אחר בסילבסטר. לכן רצוי להיערך מראש למצב על מנת לא להיקלע לסיטואציה בה תיאלצו להמתין שעות למונית לשדה התעופה בן גוריון.

מבלי קשר להסעות לנמל התעופה בן גורין או למוניות לשדה התעופה מתל אביב, התמונה למעלה של מטוס בנתב"ג לקוחה מהאתר של גלובס השייך לעיתון עסקים וכלכלה מהמפורסמים במדינת ישראל. ניתן לבקר באתר על ידי לחיצה על הקישור שאמור להופיע במשפט הקודם (ניתן להגיע אל האתר גם על ידי שימוש פשוט במנועי החיפוש). למידע נוסף לגבי מוניות לנתב"ג מהמרכז, או מוניות לשדה התעופה מתל אביב עתיד להתעדכן באתר האינטרנט.

המחיר הוא גם ביום וגם בלילה - 150 ש"ח מתל אביב, מרמת גן, בני ברק וגבעתיים.