מוניות נתב"ג מתל אביב והסביבה

שימו לב: ניתן להזמין מוניות לנתב"ג מתל אביב, רמת גן וגבעתיים בטלפון הבא: 052-8927739

מוניות נתב"ג במבצע המאה רק 150 ש"ח מתל אביב רבתי עדיפים בהרבה על מחירי תחנות מוניות  בתל אביב הגובים בשעות הלילה סכום הגבוה ב-70% מ-מוניות נתב"ג . רוב הנוסעים לנמל התעופה בן גוריון חושבים שיחסכו הרבה בחניית הרכב בשדה התעופה בן  גוריון אולם חישוב פשוט מראה לכם שהנסיעה עם מוניות נתב"ג משתלמת בהרבה. מחיר החנייה בחניוני נתב"ג הוא בין 40 ש"ח ל 150 ש"ח ליום. המחיר נקבע לפי קירבת החניון לטרמינל 3.


כך יוצא שלחופשה בת 10 ימים תשלמו על חניית הרכב בין 400 ל1500 ש"ח . עם מוניות נתב"ג תשלמו בערך 300 ש"ח הלוך ושוב.


רבים גם חושבים שהנסיעה ב רכבת ישראל זולה יותר ממחיר מונית נתב"ג אולם גם כאן חישוב פשוט מראה שהנסיעה במונית זולה יותר. ניקח לדוגמא מחיר ל3 אנשים באמצע הלילה חייבים להזמין מונית  תל אביב עד רכבת מרכז כבר חמישים שקלים לפחות, מחיר הרכבת 45 ש"ח לשלשה אנשים, ואם נחשיב את זמני ההמתנות למונית לרכבת להסעות בתוך נתב"ג נקבל זמן ארוך ביותר  אשר כלל לא משתלם כלכלית ונפשית בעיקר. מיותר לציין שעם מספר מזוודות רב הניוד ברכבות מסובך ביותר. לסיכום הנסיעה ברכבת כלל לא נוחה ביחוד עם מזוודות עמוסות כל טוב.


כעת נעבור לשיטה הכי פופלרית  של הנוסעים לנתב"ג והיא השכמת בני המשפחה או חברים באמצע הלילה שיקפיצו אותכם לשדה התעופה. למה להטריח את קרוביכם באמצע השינה , בשביל לחסוך 120 ש"ח, כמובן גם בחזור מקפיצים את המשפחה שיחזירו אותכם מהשדה תעופה. עדיף ביותר להזמין מוניות נתב"ג ולתת לבני המשפחה לישון בשקט, ולשמוח שאתם חוזרים במונית ולא הערתם אותם ב 4 בבוקר. גם לא יהיו לכם יסורי מצפון כל הטיסה למה הערתם את אמא באמצע הלילה. כמובן שגם החנייה יקרה מאד בחניון הקרוב לטרמינל תשלמו 30 ש"ח עבור כל שעת חנייה, במינכן לדוגמא הייתם משלמים רק 5 ש"ח לשעה, בניו יורק רק 20 ש"ח לשעה.


בנסיעה במונית אתם יכולים לעשות גם הרבה דברים שלא יכולתם לעשות בנסיעה עם הרכב הפרטי כגון: גלישה ב מחשב נייד או בסלולרי , שיחות עסקים חשובות ללא צורך להתרכז בנסיעה בכביש ולסכן את עצמיכם ואת כלל הנהגים. גם אפשר לנוח ולהיות רגועים בשדה ולא לאחר נהיגה מעצבנת ועמוסת פקקים , עדיף להגיע רגועים מאד לשדה התעופה בן גוריון, מצפה לכם המתנה ארוכה של 3 שעות עד הטיסה והרבה פעמים גם תורים ארוכים.


התחנה גם מבצעת הסעות לנתב"ג מרמת גן, גבעתיים, בני ברק, רמת אפעל, בית דגן, מושב גנות, משמר השבעה. רמת אביב. רמת החייל. צהלה. הדר יוסף, נווה שרת, שכון דן, אפקה, איזורי חן, שכונת המשתלה, והגוש הגדול.


איסוף מנתב"ג מתבצע מקומה 2 שהיא קומת מוניות מוזמנות בשער 23 . אפשר לשלוח s.m.s לפני הטיסה את מספר הטיסה ושמכם ותקבלו s.m.s אישור להזמנתכם.


הזמנת מונית לאיסוף הרבה יותר נוחה מלקיחת מונית מתחנת המוניות  של שדה התעופה  מכיון שלעיתים קרובות אתם מחכים למונית בתור ארוך ומייגע לעיתים אפילו 40 דקות שיש לחץ רב של נוסעים. על ידי הזמנת מונית המבצע אתם מגיעים לקומה 2 בטרמינל 3 ומיד יוצאים במונית המוזמנת לדרך ללא שום המתנה. המונית מחכה לכם בדיוק בזמן הנחיתה 20 דקות לאחר הנחיתה וכך הנהג מחכה לכם מיד עם קבלת המזוודות.


מוניות נתב"ג גם מבצעים נסיעות לכל רחבי הארץ במחירים אטרקטיביים. 


לנסיעות לנתב"ג אפשר להזמין מונית עד חודש מראש וגם שעתיים לפני הנסיעה. עדיף 4 שעות לפני לפחות, כך שתהיה מונית פנויה בשעה הרצוייה.