מוניות רמת גן | מוניות ברמת גן

מוניות לנתב"ג מתל אביב, רמת גן וגבעתיים במחיר של 150 ש"ח.
טלפון: 052-8927739

מוניות רמת גן לנתב"ג ב-150 ש"ח, כאשר הטלפון הוא 052-8927739. במידה ואתם נמצאים / גרים ברמת גן ומעוניינים להזמין מונית שתסיע אותכם מרמת גן ליעד כלשהו (לדוגמה תל אביב), או לביצוע של משלוח כלשהו מהעיר רמת גן -  ניתן לצלצל לטלפון המופיע למעלה.

עוד נתונים מעניינים העוסקים בנושא מוניות ברמת גן הם למעשה תעריפי מוניות בעיר זו (שכזכור, נמצאת בגוש דן בסמיכות לערים אחרות ביניהם תל אביב, בני ברק, גבעתיים וכו'). יש לציין שתעריפי מוניות רמת גן שאמורים להופיע למטה עודכנו נכון לחודש ספטמבר 2011, ולכן עשויים להיות לא מדוייקים במידה ותעריפי הנסיעה שונו. במידה והנוסע כבר מבקש מהנהג להפעיל מונה אז התעריפים שיצוינו ככל הנראה לא יהיו זהים (עשויים להיות גבוהים יותר, או נמוכים יותר) מכיוון שהתעריפים נוגעים לנסיעה במונית ללא הפעלת מונה.

בנוסף, מחיר הנסיעה עבור מוניות רמת גן, בתל אביב או בערים אחרות הוא בדרך כלל גבוה יותר בלילה (מסיבות מובנות) מאשר ביום, לכן זהו עוד פרמטר שיש לקחת בחשבון כשמסתכלים על תעריפי הנסיעה במונית. התעריפים הבאים שאמורים להיגבות ע"י כל תחנת מוניות רמת גן נוגעים לנסיעה ביום ולא בלילה. כמו כן, גורמים נוספים כמו פקקים, חגים ושבתות, איסוף נוסעים נוספים ונשיאת מזוודות יכולים גם כן לשנות את מחיר הנסיעה שהלקוח צריך לשלם.
מתחם הבורסה ברמת גן


לדוגמה: מחיר התעריף הנוכחי מרמת גן לרעננה הוא הוא כ- 84 שקלים. במידה ותרצו לקפוץ בשעות היום מהעיר רמת גן לעיר תל אביב הסמוכה תאלצו לשלם סכום של כ- 41 ש"ח. מונית מרמת גן לרמת השרון אמורה לעלות בסביבות ה- 62 ש"ח ואם תרצו להדרים עד לעיר שדרות (שכזכור נמצאת קילומטרים רבים דרומה מגוש דן) תעריף הנסיעה במונית מרמת גן הוא כ- 313 ש"ח. תעריפי מוניות רמת גן בערים אחרות שקרובות לרמת גן לא אמורים להיות גבוהים כל כך, בניגוד לדוגמה הקודמת בה נסיעה לשדרות עולה למעלה מ- 300 שקלים חדשים.

ערים נוספות שתרצו אולי לצלצל להזמין אליהן מוניות מרמת גן הן ירושלים, חיפה או בירת הנגב שהיא באר שבע. נסיעה במונית מרמת גן לעיר הבירה של ישראל אמורה לעלות לנוסע מחיר של כ- 272 שקלים חדשים, לעומת חיפה שנסיעה לעיר זו מרמת גן צריכה לעלות בסביבות ה- 408 ש"ח. ומה עם בירת הנגב? טוב, מונית מרמת גן לבאר שבע היא היקרה מבין שלושת הערים שצויניו בתחילת הפיסקה – 450 ש"ח הוא התעריף הנוכחי של נסיעה כזו.

כל המוניות ברחבי מדינת ישראל, כולל כל תחנת מוניות רמת גן שאתם מכירים, אמורים לקחת טווח מחירים דומה לתעריפים שנקבעו ע"י משרד התחבורה (שוב פעם, ישנם גורמים שונים שעשויים לשנות את מחיר הנסיעה), או לחלופין להפעיל מונה שיקבע את המחיר הסופי ללא כל התערבות מצד הנהג או הלקוח.

יש לציין שתמונה של מתחם הבורסה ברמת גן נלקחה מאתר כלכליסט שמכיל מידע רב ומגוון בקשר לכלכלה, חדשות על שוק ההון, ועוד אינפורמציה ומידע הקשורים לצריכה ונושאים כלכליים. הבורסה היא כמובן רק אחת מהיעדים הרבים שמוניות רמת גן מבצעים אליהם / מהם נסיעות למקומות אחרים.

המחיר הוא 150 שח גם ביום וגם בלילה מתל אביב, מבני ברק, רמת גן וגבעתיים.